Run Your Way: Sukces kampanii, która poruszyła świat aktywnych

Wyzwania:

  • Inflacja, ograniczanie zakupów oraz oszczędności negatywnie wpływały na sprzedaż produktów w kategorii.
  • zmiana polityki cenowej marki wykluczającej promocje
  • zmiana percepcji zakorzenionej od dłuższego czasu wokół New Balance, jako marki lifestylowej a nie sportowe

Strategia:

Punktem wyjścia było umieszczenie kampanii w środowisku, które jest naturalne dla osób aktywnych. Dlatego priorytetem było dotarcie do nich poprzez działania offline. Natomiast działania online posłużyły do poszerzenia zasięgu kampanii i zwiększenia jej skali. Dodatkowo uprościliśmy komunikat, aby był bardziej zrozumiały i łatwiejszy do zapamiętania.

Zakres działań:

Stworzyliśmy spójny ekosystem kampanii, który połączył działania offline i online, maksymalizując efektywność przy ograniczonym budżecie.

Offline: Zadbaliśmy o widoczność w kluczowych lokalizacjach: siłownie, metro, mural, DOOH i OOH.

Organizowaliśmy cykliczne spotkania grup biegowych, aktywizując społeczność i budując zaangażowanie.

Online: Współpracowaliśmy z popularnymi portalami bliskimi naszej grupie docelowej.

Wzmocniliśmy wiarygodność marki, angażując influencerów jako ambasadorów kampanii.

Komunikacja wideo:Prowadziliśmy ongoingową kampanię online z dominującym udziałem wideo, które skutecznie zwiększało zapamiętywalność przekazu

 

Media

  • offline & online, display & video
  • Google Ads, Meta, Programmatic, YouTube
  • eventy, content marketing, ooh, dooh

 

Wyniki

  • Marka NewBalance umocniła znacząco swoją pozycję w kategorii obuwia sportowego.
  • Znajomości spontanicznej marki w kategorii Obuwie Sportowe wzrósł o 24% (7 p.p)  do poziomu 36%, osiągając najwyższy wzrost wśród konkurencji w danym okresie
  • Kampania RunYourWay była ostatnią z 3 dużych kampanii realizowanych przez nas, która przyczyniła się do długofalowego wzrostu rozpoznawalności marki New Balance. Miernikiem tego wzrostu jest trend zapytań o markę NewBalance w Google Trends
New balance zainteresowanie po kampanii

Następny Projekt