Meta Collaborative Ads: Połączenie marek z detalistami
Aktualności
Odkryj najnowsze wiadomości, trendy branżowe od naszego zespołu ekspertów
Filtry
-
Meta Collaborative Ads: Połączenie marek z detalistami
W dobie rosnącego e-commerce, Meta Collaborative Ads to narzędzie wspierające współpracę detalistów i marek. Platforma umożliwia markom prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie, które kierują użytkowników do wybranych sprzedawców.
- Data
- | meta
- | Collaborative Ads
-
Kampania Advantage+ META – nie wszystko złoto, co się świeci
Kampania Advantage+ to jedno z nowszych rozwiązań METY. Przedstawiciele platformy oraz wszelkie materiały promują ten rodzaj konfiguracji kampanii. Wśród reklamodawców coraz częściej stosuje się to rozwiązanie, ale czy faktycznie ma ono same plusy? Czy może wymaga jeszcze dopracowania?
- Data
- | meta adventage plus
- | meta
- | adventage+
-
Iwona Kuchta, Piotr Panasiuk i Dariusz Kuchta dołączają do zarządu agencji Performance Group
Agencja Performance Group poszerza skład zarządu – dołączają do niego Iwona Kuchta, Dariusz Kuchta i Piotr Panasiuk. Wzmocniony zarząd Performance Group skoncentruje się na dalszym rozwijaniu agencji w kierunku zintegrowanych usług, pozwalających na pełniejsze wykorzystanie synergii między mediami, kreacją i danymi.
- Create
- | Media
- | Data
-
Sekrety skutecznego pozyskiwania leadów w Meta Business Suite
Marki mają niezwykle mało czasu na przyciągnięcie uwagi. Średni attention span określany jest na nieco ponad 8 sekund – i jest to tendencja spadkowa. Dlatego bardzo ważne było przekazanie kluczowych informacji w jak najbardziej zwięzłej formie – szczególnie, że jest o co walczyć, badania pokazują, że ponad 70% użytkowników woli wiedzę o produkcie lub usłudze pozyskać z video zamiast innego medium. Jeżeli więc możesz o swoim produkcie lub usłudze opowiedzieć w zwięzły i konkretny sposób w formie video – najlepiej wertykalnego – to powinieneś to zrobić.
- Data
- | Meta Business Suite
-
Google Tag Manager – A po co to komu?
Marki mają niezwykle mało czasu na przyciągnięcie uwagi. Średni attention span określany jest na nieco ponad 8 sekund – i jest to tendencja spadkowa. Dlatego bardzo ważne było przekazanie kluczowych informacji w jak najbardziej zwięzłej formie – szczególnie, że jest o co walczyć, badania pokazują, że ponad 70% użytkowników woli wiedzę o produkcie lub usłudze pozyskać z video zamiast innego medium. Jeżeli więc możesz o swoim produkcie lub usłudze opowiedzieć w zwięzły i konkretny sposób w formie video – najlepiej wertykalnego – to powinieneś to zrobić.
- Data
- | google tag manager
-
Video Marketing: Podsumowanie 2024, Trendy i Wyzwania na 2025 rok
Marki mają niezwykle mało czasu na przyciągnięcie uwagi. Średni attention span określany jest na nieco ponad 8 sekund – i jest to tendencja spadkowa. Dlatego bardzo ważne było przekazanie kluczowych informacji w jak najbardziej zwięzłej formie – szczególnie, że jest o co walczyć, badania pokazują, że ponad 70% użytkowników woli wiedzę o produkcie lub usłudze pozyskać z video zamiast innego medium. Jeżeli więc możesz o swoim produkcie lub usłudze opowiedzieć w zwięzły i konkretny sposób w formie video – najlepiej wertykalnego – to powinieneś to zrobić.
- Create
- | VideoTrends2025
- | Video Production
-
Retargeting – jak skutecznie przyciągnąć użytkowników z powrotem na stronę
Użytkownik odwiedził Twoją stronę, zaczął przeglądać produkty, dodał coś do koszyka, czyli zainteresował się Twoją marką. To jednak tylko połowa sukcesu, ponieważ tuż przed zakupem z jakiś powodów opuszcza witrynę i znika w bezmiarze internetu. Tu zaczyna się szansa na ponowne wzbudzenie zainteresowania, czyli właśnie retargeting. To strategia, która umożliwia ponowne angażowanie użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę, ale nie dokonali zakupu lub innej pożądanej akcji.
- Media
- | Social Media
- | Paid Social
- | Retargeting
-
Wykorzystanie danych w reklamie internetowej – jak personalizować przekaz reklamowy
Konsumenci każdego dnia widzą setki reklam, co sprawia, że przyciągnięcie i utrzymanie ich zainteresowania jest coraz trudniejsze. Ich uwaga jest rozproszona, a oczekiwania wobec treści rosną. W tym kontekście personalizacja reklam stała się kluczowym elementem skutecznych strategii marketingowych. Wykorzystanie danych pozwala markom dotrzeć do odpowiednich osób i dostosować przekaz do ich preferencji.
- Media
- | e-commerce
- | Personalizacja
-
Performance Media zmienia się w Performance Group - rebranding, rozszerzone portfolio kompetencji oraz nowe struktury
- Create
- | Media
- | Data
-
Boom na kreacje w stylu fake OOH/CGI
2023 był rokiem boomu na reklamy FOOH, czyli Fake Out of Home, ale nie zapowiada się na to, by ten hype miał szybko minąć. FOOH to kreatywne podejście do tradycyjnej reklamy outdoorowej, które de facto największy buzz wywołuje w digitalu.
- Create
- | cgi
- | fooh
- | creative productions