Wykorzystanie danych w reklamie internetowej – jak personalizować przekaz reklamowy
Aktualności
Odkryj najnowsze wiadomości, trendy branżowe od naszego zespołu ekspertów
Filtry
-
Wykorzystanie danych w reklamie internetowej – jak personalizować przekaz reklamowy
Konsumenci każdego dnia widzą setki reklam, co sprawia, że przyciągnięcie i utrzymanie ich zainteresowania jest coraz trudniejsze. Ich uwaga jest rozproszona, a oczekiwania wobec treści rosną. W tym kontekście personalizacja reklam stała się kluczowym elementem skutecznych strategii marketingowych. Wykorzystanie danych pozwala markom dotrzeć do odpowiednich osób i dostosować przekaz do ich preferencji.
- Media
- | e-commerce
- | Personalizacja
-
Performance Media zmienia się w Performance Group - rebranding, rozszerzone portfolio kompetencji oraz nowe struktury
- Create
- | Media
- | Data
-
Boom na kreacje w stylu fake OOH/CGI
2023 był rokiem boomu na reklamy FOOH, czyli Fake Out of Home, ale nie zapowiada się na to, by ten hype miał szybko minąć. FOOH to kreatywne podejście do tradycyjnej reklamy outdoorowej, które de facto największy buzz wywołuje w digitalu.
- Create
- | cgi
- | fooh
- | creative productions
-
Ewolucja hiperpersonalizacji
Czego potrzebuje agencja jutra i jej klienci? W Performance Media już dziś jesteśmy agencją jutra. Kształtując biznes naszych klientów myślimy strategicznie...
- Media
- | hiperpersonalizacja
- | e-commerce
- | digital marketing