Włącz apetyt na warzywa

Case:

Przebojowe Warzywa Bonduelle w nowoczesnym wydaniu

Cele:

  • Zwiększenie świadomości na temat produktów strączkowych
  • Odmłodzenie wizerunku oraz TG marki
  • Odświeżenie wizerunku poprzez działania na Social Mediach, w oparciu o Content Creatorów oraz Influencer Marketing jako jedna z głównych form tworzenia contentu na profil marki

Rozwiązanie:

  • Działania Ambasadorskie: Robert Korzeniowski
  • Kampania On-Goingowe: Mr.Fit
  • Działania w oparciu o synergię, między Influencer Marketingiem, Social Media i Content Marketingiem
  • Działania wizerunkowe
  • Konkursy oraz aktywacje konsumenckie
  • Kampania w oparciu o content:
  • kulinarny / fit / sport / lifestyle
  • Music Marketing – Nowy Jingle marki na święta

Zakres działań:

  • Kampania Cashbackowa “Zyskaj na strączkach” przy współpracy z dietetykami
  • Kampania świąteczna “Duet Idealny”
    – Promocja Kukurydzy oraz Groszku
  • Kampania “Strączkowe piątki” – co tydzień publikowanie przepisów na podstawie bloga Warzywne Inspiracje

Efekty:

  • 40+ Influencerów
  • 175+ publikacji
  • 200 000+ reakcji
  • 12 000 000 impressions

Następny Projekt