Programmatic Specialist
B2B/UZ
Forma umowy
Pełny etat
Forma współpracy
Kogo szukamy?
Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋
Fajnie, że wpadłeś_aś, bo do naszego warszawskiego teamu Programmatic właśnie poszukujemy nowej osoby!
Co możemy Ci powiedzieć o nas?
Jesteśmy jedną z największych agencji digitalowych w CEE i od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby marketingowe klientów: opracowujemy strategie, tworzymy kreatywne kampanie, zajmujemy się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadzamy audyty oraz oferujemy zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe.
Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, SodaStream, Jordan, Volvo, Sephora czy RYOBI. 🌟
Twoja rola – co będziesz robić na co dzień?
- Samodzielne prowadzenie kampanii display/video na platformach DSP i DV360;
- Dbałość o jak najlepsze wykorzystanie powierzonych budżetów;
- Monitoring, analiza i optymalizacja kampanii na podstawie osiąganych wyników, w zgodzie z założonymi celami;
- Raportowanie efektywności kampanii oraz przygotowywanie rekomendacji optymalizacyjnych dla klienta;
- W miarę swoich chęci i umiejętności – będziesz mógł_mogła również rozwijać umiejętności prowadzenia kampanii w innych systemach reklamowych (Google Ads i Meta Ads);
- Współpraca z różnymi działami w firmie, takimi jak dział Sprzedaży i Account Managers.
O Tobie:
- Masz min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów Programmatic na platformach DSP i DV 360;
- Znasz i korzystasz z Google Analytics 4 oraz wykorzystujesz narzędzia AI w swojej pracy;
- Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielnie zarządzasz swoją pracą, tak aby było skutecznie i „na czas”;
- Potrafisz radzić sobie w sytuacjach stresowych – priorytetyzujesz zadania, a na projektach kluczowych reagujesz szybko;
- Dobrze czujesz się w prezentacjach i wystąpieniach publicznych, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność;
- Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i chętnie uczysz się nowych obszarów w tym zakresie;
- Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie);
- Powerpoint nie ma przed Tobą tajemnic, a przygotowanie mediaplanu w Excelu jest Ci niestraszne!
Mile widziane:
- Doświadczenie w obszarze marketingu afiliacyjnego oraz współpracy z sieciami afiliacyjnymi;
- Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu – paid social, paid search, social media;
- Certyfikat Dimaq 🏅
To oferujemy:
- Prywatna opieka medyczna
- Wsparcie psychologiczne (sesje z psychoterapeutą lub coachem biznesowym)
- Nauka angielskiego
- Program rekomendacji pracowników
- Dofinansowanie karty Multisport
- Szkolenia i udział w konferencjach branżowych
- Ubezpieczenie na życie
- Certyfikacja DIMAQ
Co dalej:
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Zapoznajemy się z Twoim CV
- I spotkanie (online) z Anią z HR
- Zadanie rekrutacyjne
- II spotkanie (w biurze) – z Arturem leadującym team Programmatic
- Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna.