Obszar Media
Lokalizacja Warszawa - Idzikowskiego 19/21
Doświadczenie Mid

Programmatic Specialist

B2B/UZ Forma umowy
Pełny etat Forma współpracy

Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋  

Fajnie, że wpadłeś_aś, bo do naszego warszawskiego teamu Programmatic właśnie poszukujemy nowej osoby! 

Co możemy Ci powiedzieć o nas?  

Jesteśmy jedną z największych agencji digitalowych w CEE i od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby marketingowe klientów: opracowujemy strategie, tworzymy kreatywne kampanie, zajmujemy się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadzamy audyty oraz oferujemy zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe.

Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, SodaStream, Jordan, Volvo, Sephora czy RYOBI.  🌟

  • Samodzielne prowadzenie kampanii display/video na platformach DSP i DV360; 
  • Dbałość o jak najlepsze wykorzystanie powierzonych budżetów; 
  • Monitoring, analiza i optymalizacja kampanii na podstawie osiąganych wyników, w zgodzie z założonymi celami; 
  • Raportowanie efektywności kampanii oraz przygotowywanie rekomendacji optymalizacyjnych dla klienta; 
  • W miarę swoich chęci i umiejętności – będziesz mógł_mogła również rozwijać umiejętności prowadzenia kampanii w innych systemach reklamowych (Google Ads i Meta Ads); 
  • Współpraca z różnymi działami w firmie, takimi jak dział Sprzedaży i Account Managers. 
  • Masz min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów Programmatic na platformach DSP i DV 360; 
  • Znasz i korzystasz z Google Analytics 4 oraz wykorzystujesz narzędzia AI w swojej pracy; 
  • Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielnie zarządzasz swoją pracą, tak aby było skutecznie i „na czas”; 
  • Potrafisz radzić sobie w sytuacjach stresowych – priorytetyzujesz zadania, a na projektach kluczowych reagujesz szybko; 
  • Dobrze czujesz się w prezentacjach i wystąpieniach publicznych, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność; 
  • Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i chętnie uczysz się nowych obszarów w tym zakresie; 
  • Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie); 
  • Powerpoint nie ma przed Tobą tajemnic, a przygotowanie mediaplanu w Excelu jest Ci niestraszne! 
  • Doświadczenie w obszarze marketingu afiliacyjnego oraz współpracy z sieciami afiliacyjnymi; 
  • Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu – paid social, paid search, social media; 
  • Certyfikat Dimaq 🏅​ 
  • Prywatna opieka medyczna
  • Wsparcie psychologiczne (sesje z psychoterapeutą lub coachem biznesowym)
  • Nauka angielskiego
  • Program rekomendacji pracowników
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Szkolenia i udział w konferencjach branżowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Certyfikacja DIMAQ

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • Zapoznajemy się z Twoim CV
  • I spotkanie (online) z Anią z HR
  • Zadanie rekrutacyjne
  • II spotkanie (w biurze) – z Arturem leadującym team Programmatic
  • Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna.
  • Artur Sobczyński

    Senior Programmatic Media Manager Linkedin
  • Anna Cybulska-Popiołek

    People & Culture Leader Linkedin
Aplikuj