Recruitment Specialist
B2B
Forma umowy
Pełny etat
Forma współpracy
Kogo szukamy?
Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋
Fajnie, że wpadłeś_aś, bo do naszego warszawskiego Teamu HR właśnie poszukujemy osoby doświadczonej w prowadzeniu rekrutacji w digitalu!
Kim jesteśmy:
Jesteśmy jedną z największych agencji digitalowych w CEE i od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby marketingowe klientów: opracowujemy strategie, tworzymy kreatywne kampanie, zajmujemy się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadzamy audyty oraz oferujemy zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe. Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, SodaStream, Jordan, Volvo, Sephora czy RYOBI.
Poznaj nas bliżej: 👉 https://performancegroup.pl/kariera/
Twoje zadania:
- Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych end-to-end na stanowiska specjalistyczne w digitalu (m.in. Programmatic Specialist, SEM Expert, czy Media Planner) – poziomy od juniora do managera;
- Docieranie do Kandydatów różnymi ścieżkami – LinkedIn, networking, grupy branżowe czy job posting;
- Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych;
- Przeprowadzanie selekcji CV (praca w systemie E-recruiter);
- Prowadzenie rozmów wstępnych i ocena dopasowania kandydatów do profilu i kultury organizacyjnej;
- Współpraca z Hiring Managerami – zbieranie wymagań, tworzenie raportów po rozmowach, aktywne doradztwo i raportowanie postępów;
- Dbałość o Candidate Experience na każdym etapie procesu – komunikacja, feedback na czas czy tempo procesu – wiesz, że wszystko ma znaczenie! 😊
O Tobie:
- Masz min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych;
- Posiadasz doświadczenie w rekrutacji stanowisk z obszaru media / digital / reklama – warunek konieczny;
- Potrafisz porozmawiać z kandydatem w jego języku (CPC, display czy SEO nie brzmią dla Ciebie obco);
- Znasz różne metody rekrutacji i potrafisz dopasować je do procesu (praca z Linkedin Recruiter jest must have);
- Bez problemu poprowadzisz rozmowę rekrutacyjną po angielsku (poziom min. B2 w mowie i piśmie);
- Do rekrutacji podchodzisz zadaniowo i skupiasz się przede wszystkim na efekcie: metoda pozyskania Kandydata się nie sprawdza? Zmieniasz, eksperymentujesz. Kandydaci mają inne oczekiwania niż nasz profil? Rozmawiasz z hiring managerami, czy możemy podejść elastycznie;
- Dobrze odnajdujesz się w dynamicznym środowisku – łatwo adaptujesz do zmieniającej sytuacji, weryfikujesz priorytety i niestrudzenie dążysz do realizacji założonych celów;
- Uwielbiasz ludzi! Z łatwością nawiązujesz relacje, jesteś otwartą i empatyczną osobą, a kontakt z drugim człowiekiem to dla Ciebie przyjemność!
Mile widziane:
- Doświadczenie pracy w agencji digital/domu mediowym.
To oferujemy:
- Prywatna opieka medyczna
- Wsparcie psychologiczne (sesje z psychoterapeutą lub coachem biznesowym)
- Nauka angielskiego
- Program rekomendacji pracowników
- Dofinansowanie karty Multisport
- Szkolenia i udział w konferencjach branżowych
- Ubezpieczenie na życie
Co dalej:
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Zapoznajemy się z Twoim CV
- I spotkanie (online) z Anią, liderką HR
- Zadanie rekrutacyjne + krótkie omówienie
- Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna.