Marketing Automation Specialist
Kogo szukamy?
Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋
Fajnie, że wpadłeś_aś, bo do naszego warszawskiego teamu Media właśnie poszukujemy nowej osoby!
Co możemy Ci powiedzieć o nas?
Jesteśmy jedną z największych agencji digitalowych w CEE i od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby marketingowe klientów: opracowujemy strategie, tworzymy kreatywne kampanie, zajmujemy się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadzamy audyty oraz oferujemy zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe.
Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, SodaStream, Jordan, Volvo, Sephora czy RYOBI. 🌟
Twoja rola – co będziesz robić na co dzień?
Twoje zadania:
-
Twoim głównym zadaniem będzie opracowywanie strategii i realizacja scenariuszy MA dla Kluczowego Klienta naszej agencji;
-
Będziesz projektować strategie segmentacji klientów w oparciu m.in. o dane demograficzne czy profilowanie behawioralne;
-
Zaplanujesz spersonalizowane treści i komunikaty, dostosowane do scenariuszy, wyników segmentacji i etapu customer journey;
-
Będziesz opracowywać raporty z wynikami prowadzonych kampanii marketingowych oraz rekomendacjami, które przedstawisz klientowi na spotkaniu;
-
Przeprowadzisz testy A/B i analizy zachowania użytkowników w celu poprawy wskaźników konwersji;
-
Będziesz współpracować z różnymi działami w firmie, takimi jak Dział Graficzny, Copywriterów, zespół Mediowy czy team Account Managers.
O Tobie:
-
Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w Marketing Automation;
-
Pracowałeś/aś z platformami do automatyzacji marketingu, np. HubSpot, Marketo, Pardot, SALESmanago, Synerise, Marketing Cloud, Eloqua Oracle, Braze lub inne;
-
Znasz i sprawnie poruszasz się w narzędziach analitycznych i do wizualizacji danych– m.in. GA4, Looker Studio, EXCEL;
-
Znasz HTML/CSS na potrzeby mailingu;
-
Narzędzia do wysyłki newsletterów nie są Ci obce – np. Freshmail, Mailchimp;
-
Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie – wymagane);
-
Myślenie analityczne to Twoja mocna strona – szybko „łączysz kropki”, segmentujesz dane i budujesz kolejne scenariusze ścieżek klienckich na podstawie danych;
-
Dobrze czujesz się w prezentacjach, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność;
-
Potrafisz radzić sobie w sytuacjach stresowych – priorytetyzujesz zadania, a na projektach kluczowych reagujesz szybko;
-
Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i chętnie uczysz się nowych obszarów w tym zakresie;
Mile widziane:
-
Doświadczenie pracy w agencji marketingowej;
-
podstawy Java Script, SQL, Python;
-
Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu – paid social, paid search, programmatic;
-
Certyfikat Dimaq 🏅
To oferujemy:
- Prywatna opieka medyczna
- Wsparcie psychologiczne (sesje z psychoterapeutą lub coachem biznesowym)
- Nauka angielskiego
- Program rekomendacji pracowników
- Dofinansowanie karty Multisport
- Szkolenia i udział w konferencjach branżowych
- Ubezpieczenie na życie
- Certyfikacja DIMAQ
Co dalej:
Jak wygląda proces rekrutacji?
-
Zapoznajemy się z Twoim CV
-
I spotkanie (online) z Łukaszem (opiekun biznesowy) i Asią (HR)
-
Zadanie rekrutacyjne
-
II spotkanie (online) z Łukaszem i Klientem
-
Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna