Obszar Media
Lokalizacja Warszawa - Idzikowskiego 19/21
Doświadczenie Mid

Marketing Automation Specialist

B2B/UZ Forma umowy
Pełny etat Forma współpracy

Hej, tu #teamPerformanceGroup! 👋  

Fajnie, że wpadłeś_aś, bo do naszego warszawskiego teamu Media właśnie poszukujemy nowej osoby! 

Co możemy Ci powiedzieć o nas?  

Jesteśmy jedną z największych agencji digitalowych w CEE i od ponad 20 lat rozwiązujemy wszelkie potrzeby marketingowe klientów: opracowujemy strategie, tworzymy kreatywne kampanie, zajmujemy się zakupem i optymalizacją mediów, przeprowadzamy audyty oraz oferujemy zaawansowane produkty i usługi analityczno-mediowe.

Od początku współpracujemy z wiodącymi markami na polskim i międzynarodowym rynku m.in: P&G, New Balance, OBI, SodaStream, Jordan, Volvo, Sephora czy RYOBI.  🌟

Twoje zadania:

  • Twoim głównym zadaniem będzie opracowywanie strategii i realizacja scenariuszy MA dla Kluczowego Klienta naszej agencji;

  • Będziesz projektować strategie segmentacji klientów w oparciu m.in. o dane demograficzne czy profilowanie behawioralne;

  • Zaplanujesz spersonalizowane treści i komunikaty, dostosowane do scenariuszy, wyników segmentacji i etapu customer journey;

  • Będziesz opracowywać raporty z wynikami prowadzonych kampanii marketingowych oraz rekomendacjami, które przedstawisz klientowi na spotkaniu;

  • Przeprowadzisz testy A/B i analizy zachowania użytkowników w celu poprawy wskaźników konwersji;

  • Będziesz współpracować z różnymi działami w firmie, takimi jak Dział Graficzny, Copywriterów, zespół Mediowy czy team Account Managers.

  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w Marketing Automation;

  • Pracowałeś/aś z platformami do automatyzacji marketingu, np. HubSpot, Marketo, Pardot, SALESmanago, Synerise, Marketing Cloud, Eloqua Oracle, Braze lub inne;

  • Znasz i sprawnie poruszasz się w narzędziach analitycznych i do wizualizacji danych– m.in. GA4, Looker Studio, EXCEL;

  • Znasz HTML/CSS na potrzeby mailingu;

  • Narzędzia do wysyłki newsletterów nie są Ci obce – np. Freshmail, Mailchimp;

  • Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie – wymagane);

  • Myślenie analityczne to Twoja mocna strona – szybko „łączysz kropki”, segmentujesz dane i budujesz kolejne scenariusze ścieżek klienckich na podstawie danych;

  • Dobrze czujesz się w prezentacjach, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność;

  • Potrafisz radzić sobie w sytuacjach stresowych – priorytetyzujesz zadania, a na projektach kluczowych reagujesz szybko;

  • Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i chętnie uczysz się nowych obszarów w tym zakresie;

  • Doświadczenie pracy w agencji marketingowej;

  • podstawy Java Script, SQL, Python;

  • Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu – paid social, paid search, programmatic;

  • Certyfikat Dimaq 🏅

  • Prywatna opieka medyczna
  • Wsparcie psychologiczne (sesje z psychoterapeutą lub coachem biznesowym)
  • Nauka angielskiego
  • Program rekomendacji pracowników
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Szkolenia i udział w konferencjach branżowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Certyfikacja DIMAQ

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • Zapoznajemy się z Twoim CV

  • I spotkanie (online) z Łukaszem (opiekun biznesowy) i Asią (HR)

  • Zadanie rekrutacyjne

  • II spotkanie (online) z Łukaszem i Klientem

  • Decyzja o zatrudnieniu i oferta! 🤝 lub informacja zwrotna

Aplikuj