Komunikacja ongoing CinemaCity na TikToku
Cele
- Dotarcie do młodszej target grupy
- Promocja kina jako lepszej alternatywy dla platform streamingowych
- Budowanie świadomości repertuaru i wzbudzani intencji do odwiedzenia kina
Strategia/Idea
Naszym celem było maksymalne wykorzystanie potencjału TikToka.
Idea komunikacyjna mówiła o tym, że magia kina jest nielimitowana [w nawiązaniu do karty Unlimited]. Naszym zadaniem było pokazać wszystkie benefity seansów kinowych i oferty klienta, w przystępny i angażujący, adekwatny do platformy sposób.
Realizacja
Działania trwały 3 miesiące i były podzielone na realizację celów sprzedażowych i Działania ongoingowe obejmowaly produkcję contentu w kinach Klienta.
Komunikacja skupiała się na promowaniu premier filmowych, abonamentu Unlimited, budowania świadomości ofert w barze i wspieraniu footfallu przy okazji akcji specjalnych. Dodatkowo kładlismy nacisk na tworzeni formatów, których nie ma u konkurencji. Wszystko po to, aby komunikacja była unikalna w homogenicznej kategorii.
Wyniki po 8-miu mies. współpracy
- 8,3 mln Impressions
- 130k Engagement
- +8k Followers