Komunikacja ongoing CinemaCity na TikToku

Cele

  • Dotarcie do młodszej target grupy 
  • Promocja kina jako lepszej alternatywy dla platform  streamingowych 
  • Budowanie świadomości repertuaru i wzbudzani intencji do odwiedzenia kina 

Strategia/Idea

Naszym celem było maksymalne wykorzystanie potencjału TikToka.  

Idea komunikacyjna mówiła o tym, że magia kina jest nielimitowana [w nawiązaniu do karty Unlimited]. Naszym zadaniem było pokazać wszystkie benefity seansów kinowych i oferty klienta, w przystępny i angażujący, adekwatny do platformy sposób.  

Realizacja

Działania trwały 3 miesiące i były podzielone na realizację celów sprzedażowych i Działania ongoingowe obejmowaly produkcję contentu w kinach Klienta.  

Komunikacja skupiała się na promowaniu premier filmowych, abonamentu Unlimited, budowania świadomości ofert w barze i wspieraniu footfallu przy okazji akcji specjalnych. Dodatkowo kładlismy nacisk na tworzeni formatów, których nie ma u konkurencji. Wszystko po to, aby komunikacja była unikalna w homogenicznej kategorii. 

Wyniki po 8-miu mies. współpracy

  • 8,3 mln Impressions
  • 130k Engagement
  • +8k Followers

Szczególnie warto podkreślić zaangażowanie generowane na profilu, które w zależności od miesiąca było nawet 400% większe niż u konkurentów!

Krzysiek Polit Social&Content Leader

Następny Projekt