GMB DASHBOARD: Po co zoptymalizować wizytówki w mapach Google?

wizytówka Twojej firmy w mapach Google

Po co zoptymalizować wizytówki w mapach Google?   

Pamiętajcie Yellowpages czy książki telefoniczne? Jeśli tak, to pewnie wiecie, że tzw. zapytania lokalne od zawsze były jednym z najbardziej efektywnych kanałów dotarcia do konsumentów.

Dobrze zoptymalizowana wizytówka Twojej firmy w mapach Google zwiększa konkurencyjność Twojej marki przede wszystkim dla lokalnych zapytań, dzięki czemu ułatwisz dodarcie do Twojej firmy zarówno online jaki offline.

Nasze autorskie narzędzie GMB pozwali CI zrozumieć wyniki Twoich wizytówek a także zarządzać z jednego miejsca w wygodny sposób Twoimi lokalizacjami oraz społecznością.

Typowe zastosowania GMB
Narzędzie GMB ma bardzo wiele zastosowań przydatnych zarówno dla doświadczonych specjalistów SEO jak i marketerów. Poniżej kilka przykładowych zastosowań.

Podsumowanie wyników regionu lub wybranych lokalizacji

Spójrz na wyniki Twojej marki w mapach Google z lotu ptaka. Analizuj wiele wizytówek naraz i oceń ich skuteczność za pomocą kilku podstawowych mierników sukcesu takich jak:

które lokalizacje mają najwięcej akcji dotyczących wskazówek dojazdu czy przejść na stronę www?

czy widać nas w wyszukiwarce Google oraz w wynikach wyszukiwani na Google Maps?

jakie są zapytanie, po których pojawiamy się w wizytówkach i czy są to zapytania brandowe czy generyczne?

Analiza opinii i komentarzy

Dowiedz się co piszą o Twojej firmie użytkownicy Google. Do pogłębionej analizy komentarzy dodaliśmy opcję analizy sentymentu oraz wykrywania najczęstszych problemów z jakimi spotykają się użytkownicy Google.

Moderacja komentarzy

W aplikacji GMB możesz bezpośrednio przeglądać wszystkie komentarze i moderować dyskusję. Istnieje też możliwość ustawienia powiadomień na konkretne lokalizacje lub całą grupę, dzięki czemu nie przegapisz żadnego komentarza dotyczącego Twojej firmy.

Zarządzanie wizytówkami i publikacja postów na GMB

Dzięki naszej aplikacji zaoszczędzisz mnóstwo czasu na zarządzaniu wizytówkami. Możliwe jest ustawiania podstawowych informacji jak niestandardowe godziny otwarcia dla pojedynczej lokalizacji jak i zbiorowo.

możliwość zbiorowej publikacji postów na Google Moja Firma

Kolejną bardzo przydatną funkcjonalnością naszej aplikacji jest możliwość zbiorowej publikacji postów na Google Moja Firma. To rozwiązanie zaoszczędzi Ci mnóstwo czasu.

Następny Projekt