Kreatywne aktywacje i influencer marketing dla Jordan Tastepaste
Cel akcji
- Budowanie świadomości na temat produktu
- Dotarcie do Generacji Z
- Odmłodzenie wizerunku marki Jordan
Koncepcja
By zrealizować postawione cele, stworzyliśmy długofalową kampanię z Twórcą-satelitą – Sebastianem Kowalczykiem, wokół którego powstał konkurs. Kampania była podzielona na 3 części
Flighty kampanii
1. Summer camp
Początkiem kampanii był konkurs na TikToku, zrealizowany przy współpracy z Twórcami organizującymi obóz – ArtystyczniPL. Do wygrania były dwa karnety na wyjazd oraz produkty marki Jordan.
2. Jordan x Twitch
Stworzyliśmy aktywację, podczas której Klient zamieścił bannery na profilach streamer’ek na okres 30 dni.Do projektu zostały zaangażowane dziewczyny, które poza gaming contentem, tworzą niestandardowe formaty, takie jak gotowanie czy karaoke. Przepis na owocowy lunch inspirowany smakami pasty? We did it!
3. Back to school
Przed rozpoczęciem roku szkolnego, na TikToku trzech Twórców pokazaliśmy, że w szkolę warto mieć ze sobą pastę oraz szczoteczkę, ponieważ naprawdę możemy ich potrzebować. Materiały zostały przygotowane w luźnej i zabawnej formie.
Podsumowanie konkursu
- W ramach konkursu otrzymaliśmy ponad 500 000 zgłoszeń!
- W ramach akcji wyłoniono aż 26 zwycięskie TikToki
Efekty kampanii
- 1 650 000 reach
- 2 900 000 impressions
- 65 000 engagement
- 5 000+ saved
- 26 publikacji
- 500 000 UGC impressions