Performance Marketing dla Domino’s Pizza

Wyzwanie:

  • Wzrost sprzedaży we wszystkich kanałach
  • Wsparcie kanałów własnych działaniami digital
  • Wzrost świadomości marki, zajęcie pozycji nr 2 w kategorii pizzy

Zakres działań:

W ramach trwającej od ponad 8 lat współpracy realizujemy szeroki zakres działań, który wspiera realizację celów. W naszych rękach jest w zasadzie całość działań związanych z działaniami w digitalu od strategii, przez egzekucję po analitykę.

Strategia:

W toku współpracy wypracowany został frame work pozwalający na realizację obu celów jednocześnie: generowanie zamówień oraz wzrost świadomości marki, który nazwaliśmy BrandFormance

Media:

Google Ads, Facebook, Programmatic, YouTube

Reklamy display i video

Zaawansowana segmentacji grup docelowych: wiek, geo, mikromomenty

Współpraca z Influencerami:

Damian Kordas

Mateo Brunetti

Gaja Kuroń

Kreacja: 

Stała analityka i rekomendacje dotyczące przygotowania kreacji

Budowa unikalnych segmentów odbiorców

Ongoing A/B Testing

Analityka:

Pełne wdrożenie GA4

Integracja przepływu danych miedzy systemami klienta a ecosystemem mediowym

Atrybucja analizująca wpływ wyświetleń obejrzeń reklamy na sprzedaż produktów (Data Driven) a także live time value i maksymalny koszt pozyskania klienta z uwagi na zwrot z inwestycji w dłuższym okresie

Następny Projekt