Performance Marketing dla Domino’s Pizza
Wyzwanie:
- Wzrost sprzedaży we wszystkich kanałach
- Wsparcie kanałów własnych działaniami digital
- Wzrost świadomości marki, zajęcie pozycji nr 2 w kategorii pizzy
Zakres działań:
W ramach trwającej od ponad 8 lat współpracy realizujemy szeroki zakres działań, który wspiera realizację celów. W naszych rękach jest w zasadzie całość działań związanych z działaniami w digitalu od strategii, przez egzekucję po analitykę.
Strategia:
W toku współpracy wypracowany został frame work pozwalający na realizację obu celów jednocześnie: generowanie zamówień oraz wzrost świadomości marki, który nazwaliśmy „BrandFormance”
Media:
Google Ads, Facebook, Programmatic, YouTube
Reklamy display i video
Zaawansowana segmentacji grup docelowych: wiek, geo, mikromomenty
Współpraca z Influencerami:
Damian Kordas
Mateo Brunetti
Gaja Kuroń
Kreacja:
Stała analityka i rekomendacje dotyczące przygotowania kreacji
Budowa unikalnych segmentów odbiorców
Ongoing A/B Testing
Analityka:
Pełne wdrożenie GA4
Integracja przepływu danych miedzy systemami klienta a ecosystemem mediowym
Atrybucja analizująca wpływ wyświetleń obejrzeń reklamy na sprzedaż produktów (Data Driven) a także live time value i maksymalny koszt pozyskania klienta z uwagi na zwrot z inwestycji w dłuższym okresie