Włącz apetyt na warzywa

Case:
Przebojowe Warzywa Bonduelle w nowoczesnym wydaniu
Cele:
- Zwiększenie świadomości na temat produktów strączkowych
- Odmłodzenie wizerunku oraz TG marki
- Odświeżenie wizerunku poprzez działania na Social Mediach, w oparciu o Content Creatorów oraz Influencer Marketing jako jedna z głównych form tworzenia contentu na profil marki
Rozwiązanie:
- Działania Ambasadorskie: Robert Korzeniowski
- Kampania On-Goingowe: Mr.Fit
- Działania w oparciu o synergię, między Influencer Marketingiem, Social Media i Content Marketingiem
- Działania wizerunkowe
- Konkursy oraz aktywacje konsumenckie
- Kampania w oparciu o content:
- kulinarny / fit / sport / lifestyle
- Music Marketing – Nowy Jingle marki na święta
Zakres działań:
- Kampania Cashbackowa “Zyskaj na strączkach” przy współpracy z dietetykami
- Kampania świąteczna “Duet Idealny”
– Promocja Kukurydzy oraz Groszku - Kampania “Strączkowe piątki” – co tydzień publikowanie przepisów na podstawie bloga Warzywne Inspiracje
Efekty:
- 40+ Influencerów
- 175+ publikacji
- 200 000+ reakcji
- 12 000 000 impressions