Całoroczne działania z zakresu influencer marketing dla SodaStream

W 2023 roku zrealizowaliśmy kompleksową kampanię dla marki SodaStream, mającą na celu budowanie rozpoznawalności marki wśród pożądanej grupy docelowej. Kluczowym elementem media mixu byli influencerzy, odpowiedzialni nie tylko za generowanie zasięgu, ale również za budowanie intencji zakupowej oraz finalizację sprzedaży za pomocą kodów rabatowych.

Cele i zakres działań

  • Budowanie świadomości oraz intencji zakupowej
  • Tworzenie social story marki, współdzielenie treści i utylizacji contentu na inne platformy 
  • Wsparcie inicjatyw Klienta – Parada Równości, SeeBloggers 

Kampania obejmowała szereg działań mających na celu budowanie social story marki. W ramach tych aktywacji influencerzy przejmowali Instagram marki, prowadząc edukacyjne live’y, współtworzyli publikacje oraz tworzyli autorskie treści (UGC) dostępne na innych platformach/ nośnikach, wspierając tym samym marketingowy plan marki. Dzięki tym działaniom, marka z sukcesem zwiększyła swoją widoczność, zaangażowanie społeczności oraz osiągnęła wymierne wyniki sprzedażowe.

Zrealizowane współprace

  • Liczba influencerów 153
  • Platformy TikTok, YouTube, Instagram

Efekty naszych działań

  • Traffic 29,3 tys.
  • Direct sales 635
  • Impressions 23,9 mln
  • Engagement 327 tys.

Następny Projekt