SEO Dashboard: Odkrywaj dane SEO jak nigdy wcześniej!
SEO Dashboard
Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu w realizacji projektów SEO stworzyliśmy od podstaw autorski dashboard do monitorowania i raportowania wyników naszych Klientów. Nasz SEO Dashboard przekształca dane w fascynującą opowieść na temat Twojej marki.
Dzięki naszemu narzędziu będziesz w stanie dogłębnie zbadać jak Twoja witryna jest widoczna na stronach wynikowych Google, jakie są Twoje tzw. traffic-drivers wraz z szacunkami ruchu na stronie. Dowiesz się, jak wygląda porównanie z konkurencją oraz w przypadku witryn e-commerce, odkryjesz w które słowa kluczowe i strony warto najwięcej inwestować.
Typowe zastosowania danych z Dashboardu SEO
Dashboard SEO ma bardzo wiele funkcjonalności przydatnych zarówno dla doświadczonych specjalistów SEO jak i marketerów, którzy potrzebują prosty podgląd w wyniki. Poniżej kilka przykładowych zastosowań.
Miesięczne podsumowanie wyników SEO
Szybko oceń wyniki Twojej marki w SEO za pomocą kilku podstawowych mierników sukcesu takich, które odpowiedzą na pytania takie jak:
czy widać nas w Google na zapytania brandowe i generyczne?
na jakich pozycjach w wynikach wyszukiwarki widzą naszą witrynę użytkownicy?
czy nasz ruch organiczny rośnie z miesiąca na miesiąc?
jakie są?
Analiza traffic-drivers
Poznaj dokładną strukturę i skład ruchu organicznego. Dowiedz się jakie słowa kluczowe
w połączeniu z jakimi stronami docelowymi odpowiadają za ruch bezpłatny w Twojej witrynie.
Szybkie porównanie miesiąc do miesiąca podstawowych wskaźników z Google Search Console pozwoli odnaleźć największe spadki i wzrosty w słowach kluczowych oraz stronach wejścia. Do możliwa jest tego analiza poszczególnych sekcji serwisu niezależnie od tego jak złożona jest struktura Twojej witryny.
Dobór strategii SEO pod poradnik oraz e-commerce
W SEO dashboardzie możliwe jest zidentyfikowanie słów kluczowych do strategii zarówno na rozwój sekcji poradnikowej, jak i do optymalizacji przychodów z SEO.
W pierwszym przypadki znajdziemy pytania z jakimi zmagają się użytkownicy wyszukiwarek oraz możliwe ruch do uzyskania z wybranych fraz kluczowych:
Połączenie danych z GSC z GA4
W drugim scenariuszu, poprzez połączenie danych z GSC z GA4, umożliwiamy odkrycie potencjału słów kluczowych w generowaniu dodatkowego przychodu z wyników bezpłatnych: