• Create
  • | Media
  • | Data

Performance Media zmienia się w Performance Group – rebranding, rozszerzone portfolio kompetencji oraz nowe struktury

Autor Performance Group
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach doświadczeń w rozwoju działań efektywnościowych dla marketerów, wchodzi w nowy etap swojego rozwoju — z nową nazwą, nową identyfikacją wizualną i rozszerzonym portfolio produktów i usług.
Od tej pory działać będzie pod nazwą Performance Group, w nowych strukturach, w których kluczowe kompetencje zostały skoncentrowane w trzech dywizjach: mediowej, kreatywnej i analityczno-danowej. Performance Group jest jedną z największych niesieciowych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google, Meta i TikTok w tym regionie.

Przez ponad 20 lat działalności agencja zyskała uznanie zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej, zdobywając liczne nagrody za kampanie realizowane w regionach CEE oraz EMEA. Sukcesy te w dużej mierze były możliwe dzięki integracji zaawansowanych rozwiązań technologicznych oraz analizy danych.

Rebranding i zmiana nazwy na Performance Group to ukoronowanie kolejnego etapu ewolucji naszej firmy, która na rynku w Polsce znana jest przede wszystkim z działań performance’owych, ale zajmuje się również wieloma obszarami komunikacji. W naszym CORE wciąż pozostaje niezmienne DNA agencji, oparte na efektywnych i innowacyjnych rozwiązaniach. Performance Group to agencja digital 360°, która nieustannie jest w ruchu, dynamicznie rozwija swoje kompetencje w odpowiedzi na potrzeby klientów –  mówi Adam Oskaldowicz, Agency Head & CEO w Performance Group. 

Nasza agencja pracuje zarówno z dużymi międzynarodowymi markami w regionie EMEA, dla których przekładamy strategie biznesowe na taktyki marketingowe w digitalu, jak i z lokalnymi firmami z Polski i CEE, dla których — na bazie zrozumienia ich biznesu — przygotowujemy całościowe strategie marketingowe. Od blisko dziesięciu lat wzmacniamy kompetencje kreatywne (m.in. KV, Big Idea, produkcja wideo, RichMedia, influencer marketing) oraz dane, które dzisiaj po raz pierwszy komunikujemy do naszych Klientów i szerszego rynku (analityka, definicja i pomiar ścieżki konsumenckiej) — mówi Iwona Kuchta, Agency Head, Client Service & COO.

Nowa strategia agencji zakłada większą ekspozycję na kluczowe kompetencje, które zostały skoncentrowane w trzech dywizjach (w ramach nowej struktury): Performance Media (Navigating Growth), Performance Create (Navigating Brands) oraz Performance Data (Navigating Data).

Każda z tych dywizji ma wzmacniać pozycję głównej marki — Performance Group (Navigating Ahead) — jako strategicznego partnera oferującego kompleksowe wsparcie, zaawansowane kompetencje oraz innowacyjne podejście.

Nowa identyfikacja wizualna agencji, zaprezentowana została podczas konferencji „Navigating Ahead” – Digital Future Conference 2024.

Nowa identyfikacja, jak i konferencja „Navigating Ahead”, odzwierciedlają ambicje Performance Group, która pragnie pomagać swoim Klientom w kształtowaniu ich obecności i przyszłości w zmieniającym się świecie zachowań konsumenckich w digital marketingu. Jako agencja z tak bogatym doświadczeniem i olbrzymią ilością danych, chcemy być częścią kreowania tej podróży naszych Klientów w przyszłości – podkreśla Piotr Panasiuk, Agency Head Data & Product.

Wśród prelegentów „Navigating Ahead” – Digital Future Conference 2024 znaleźli się m.in.: Patrycja Venulet – Chief Marketing Officer Domino’s, Katarzyna Konwińska – Head of Marketing SodaStream, Andrzej Wierzchoń – Head of e-Commerce Department Oceanic, Katarzyna Karolak – Marketing Director Orkla Care Poland, Damian Sałkowski – Chief Executive & AI-Powered SEO Expert SENUTO, Miłosz Sokół – Digital & e-Commerce Solutions Director Medicover, Marcin Opaliński – Head of e-Commerce Marketing w OBI, Artur Kurasiński – przedsiębiorca, twórca i inwestor, Bartek Kotowicz – Brand Consultant, speaker, advisor, Artur Próchnicki – Senior Digital Marketing Specialist, LPP SA, Rafał Drzewiecki – Country Manager at TikTok, Marek Dorsz – E-Commerce Director MediaMarkt, Piotr Czyżewski – Regional Sales and Marketing Director Consumer Brands CEE TTI/Ryobi.