Perspirex – Spoceniec Cup 2024

Case:
Gdy emocje sportowe sięgają zenitu, liczba spoceńców” rośnie nieubłaganie. Nie można ich za to winić, ale zawsze warto pomóc im poczuć się komfortowo.
Wspólnie z marką Perspirex wyruszyliśmy na misję znalezienia naszej grupy docelowej, odnajdując ją w społeczności platformy Twitch, uruchamiając pierwszą edycję “Spoceniec CUP” podczas Euro 2024
Strategia:
Organizujemy turnieje, które gromadzą miliony wyświetleń.
Zakres działań:
- 30 dniowa kampania na X
- Posty statyczne na Facebooku
- Streamy + Banner na Twitch
- System kwalifikacji
- Konkursy
- Lokowanie na YouTube
- Artykuły sponsorowane
Efekty:
- 7 500 000+ Wyświetleń oraz ponad 250 000 Reakcji
- Stworzyliśmy dedykowaną serie z Damianem Tkaczukiem
- CEL: Budowanie wizerunku marki, jako najlepszego antyperspirantu
na rynku - Spoceniec Cap – 1 200 000 Impresji, ponad 500 zgłoszeń,
jeden puchar inspirowany Euro 2024, przełożony na zawody
w grze Fifa 2024 - Taduesz Zieliński, naczelny Polsat Games powiedział, że umiemy
w Gaming Marketing, więc chyba idzie nam to całkiem nieźle