Influencer marketing campaign dla Finuu

Cele kampanii

  • Budowanie świadomości ​& edukowanie o produkcie
  • Pokazanie FINUU w różnych zastosowaniach
  • Zwiększenie sprzedaży  

Komunikat i założenia kampanii

Kampania zrealizowana została w okresie przedświątecznym z udziałem influencerów z sektora: Dietetyka, Lifestyle, Kulinaria. W 95% działaliśmy na Instagramie (Reels + Stories) wspierając się publikacjami na Facebooku oraz wpisami na blogu. Celem działań było budowanie świadomości na temat produktu oraz edukowanie odbiorców na temat składu FINUU, pokazując markę jako “zdrowy zamiennik”, w oparciu o fit przepisy i specjalistyczne materiały dietetyczek. Dodatkowo dzięki estetycznym materiałom podkreśliliśmy apetyczność produktu!

Główny komunikat:

Finuu to zdrowy zamiennik, idealny do kanapek, podsmażania, czy pieczenia

Założenia:

Punktem wyjścia do kampanii było założenie, że w przypadku promocji produktu, warto zaangażować większą liczbę twórców na pojedyncze świadczenia, tym samym poszerzając TG o użytkowników z różnych sektorów tematycznych (dietetyka, gotowanie, fit lifestyle). Pokazanie produktu w formie krótkich wideo przepisów, zagwarantowało nam ponad 5 000 zapisań (najbardziej wartościowy wskaźnik ER% na Instagramie)!

Dodatkowe działania:

Przepisy na wypieki świąteczne; Pokazanie kultowych przepisów w wersji FIT.

Wyniki kampanii

  • 1 650 000 reach
  • 2 900 000 impressions
  • 65 000 engagement
  • 5 000+ saved
  • 26 publikacji

Następny Projekt