Data

Performance Data pozwala na maksymalną ekstrakcję wartości z danych dla rozwoju Twojego biznesu. Dzięki technologii tworzymy narzędzia, które pozwalają planować to, co nadejdzie. 

03

Usługi

  • “If you can’t measure it, you can’t improve it
    – Lord Kelvin

    Data Consulting & Strategy

    Nasze usługi doradztwa w zakresie wykorzystywania i zrozumienia danych pomagają markom odnosić sukces. Specjalizujemy się w:
    - Strategii zarządzania danymi (Data management strategy): Opracowanie planu na to, jak marki powinne gromadzić, przechowywać i wykorzystywać dane.
    - Analizy biznesowej (Business analysis): Uzyskiwanie informacji z danych, aby podejmować lepsze decyzje biznesowe.
    - Wizualizacji danych (Data visualization): Tworzenie łatwych do zrozumienia dashboardów i raportów z danych.
    - Sztucznej inteligencji (Artificial intelligence): Wykorzystanie algorytmów do uczenia się z danych i automatyzowania zadań.

    Data Analysis / Activation

    Nasze podejście do analizy danych jest innowacyjne - posiadamy autorskie metody zbierania wglądów i zaawansowane rozwiązania server-to-server, które skutecznie poszerzają horyzont efektywności biznesowej. Dzięki dedykowanym dashboardom i narzędziom analitycznym dostarczamy niezbędne informacje do analizy trendów i konkurencji rynkowej.

    Data Visualisation / Reporting

    Przygotowane przez naszych specjalistów dashboardy i raporty pomagają przekształcić dane w przekonującą historię. Z naszym wsparciem Klienci mogą zrozumieć swoje dane, podejmować lepsze decyzje i szybko dzielić się informacjami w organizacji.

    Do tworzenia dashboardów oraz raportowania wykorzystujemy popularne wśród ekspertów narzędzia PowerBI czy Looker Studio, Mamy na pokładzie także zespół, który tworzy dedykowane i w pełni spersonalizowane dashboardy w technologii R Shiny.

  • Pełna kontrola nad danymi daje większe możliwości i ułatwia odnoszenie sukcesu.

    Data CDPs

    Nasze Data CDP to rozwiązania, które umożliwiaja agregowanie danych na temat klientów marek, z którymi współpracujemy. Systemy te mogą słyżyć do tworzenia segmentów odbiorców i wysyłać te segmenty do systemów zewnętrznych takich jak Google czy Meta.

    Analytics CDPs

    Oprócz gromadzenia danych, systemy te oferują również zastosowanie analityczne. Nasze CDP Analityczne wykorzystują uczenie maszynowe, modelowanie predykcyjne, atrybucję przychodów i mapowanie ścieżek klientów do oceny efektywności działań marketingowych.

  • Rozwiązania, które zapewniają nam przewagę konkurencyjną.

    ML

    Nasz dział Data tworzy narzędzia i rozwiązania wykorzystujące najnowsze zdobycze w zakresie uczenia maszynowego. Tworzymy rozwiązania, które nie tylko usprawniają prace naszych specjalistów, ale również ułatwiają podejmowanie decycji biznesowych naszym Klientom.

    Atrybucja

    Istnieje wiele różnych modeli atrybucji, z których każdy ma swoje wady i zalety. Wybór odpowiedniego modelu atrybucji zależy od specyficznych celów biznesowych i ścieżek zakupowych klientów. Pomagamy markom wybrać i wdrożyć najlepszy z możliwych modeli.

    Ekonometria

    Tworzymy własne modele ekonometryczne, które modele, które przewidują, jak zmiana wydatków na reklamę, kanałów marketingowych lub treści reklamowych wpłynie na wyniki biznesowe.

Case study