Influencer marketing campaign dla Finuu
Cele kampanii
- Budowanie świadomości & edukowanie o produkcie
- Pokazanie FINUU w różnych zastosowaniach
- Zwiększenie sprzedaży
Komunikat i założenia kampanii
Kampania zrealizowana została w okresie przedświątecznym z udziałem influencerów z sektora: Dietetyka, Lifestyle, Kulinaria. W 95% działaliśmy na Instagramie (Reels + Stories) wspierając się publikacjami na Facebooku oraz wpisami na blogu. Celem działań było budowanie świadomości na temat produktu oraz edukowanie odbiorców na temat składu FINUU, pokazując markę jako “zdrowy zamiennik”, w oparciu o fit przepisy i specjalistyczne materiały dietetyczek. Dodatkowo dzięki estetycznym materiałom podkreśliliśmy apetyczność produktu!
Główny komunikat:
Finuu to zdrowy zamiennik, idealny do kanapek, podsmażania, czy pieczenia
Założenia:
Punktem wyjścia do kampanii było założenie, że w przypadku promocji produktu, warto zaangażować większą liczbę twórców na pojedyncze świadczenia, tym samym poszerzając TG o użytkowników z różnych sektorów tematycznych (dietetyka, gotowanie, fit lifestyle). Pokazanie produktu w formie krótkich wideo przepisów, zagwarantowało nam ponad 5 000 zapisań (najbardziej wartościowy wskaźnik ER% na Instagramie)!
Dodatkowe działania:
Przepisy na wypieki świąteczne; Pokazanie kultowych przepisów w wersji FIT.
Wyniki kampanii
- 1 650 000 reach
- 2 900 000 impressions
- 65 000 engagement
- 5 000+ saved
- 26 publikacji