Perspirex –  Spoceniec Cup 2024

Case:

Gdy emocje sportowe sięgają zenitu, liczba spoceńców” rośnie nieubłaganie.   Nie można ich za to winić, ale zawsze warto pomóc im poczuć się komfortowo.

Wspólnie z marką Perspirex wyruszyliśmy na misję znalezienia naszej grupy docelowej, odnajdując ją w społeczności platformy Twitch, uruchamiając pierwszą edycję “Spoceniec CUP” podczas Euro 2024

Strategia:

Organizujemy turnieje, które gromadzą miliony wyświetleń.

Zakres działań:

  • 30 dniowa kampania na X
  • Posty statyczne na Facebooku
  • Streamy + Banner na Twitch
  • System kwalifikacji
  • Konkursy
  • Lokowanie na YouTube
  • Artykuły sponsorowane

Efekty:

  • 7 500 000+ Wyświetleń oraz ponad 250 000 Reakcji
  • Stworzyliśmy dedykowaną serie z Damianem Tkaczukiem
  • CEL: Budowanie wizerunku marki, jako najlepszego antyperspirantu
    na rynku
  • Spoceniec Cap – 1 200 000 Impresji, ponad 500 zgłoszeń,
    jeden puchar inspirowany Euro 2024, przełożony na zawody
    w grze Fifa 2024
  • Taduesz Zieliński, naczelny Polsat Games powiedział, że umiemy
    w Gaming Marketing, więc chyba idzie nam to całkiem nieźle

Następny Projekt