Performance Max Navigator: Prześwietl swoją kampanię Performance Max i zwiększ zyski w Google Ads
Aktualności
Odkryj najnowsze wiadomości, trendy branżowe od naszego zespołu ekspertów
Filtry
-
Performance Max Navigator: Prześwietl swoją kampanię Performance Max i zwiększ zyski w Google Ads
Kampanie Performance Max zrewolucjonizowały świat e-commerce. Ich potężne algorytmy potrafią docierać do klientów w całej sieci Google, automatyzując procesy, które kiedyś zajmowały nam długie godziny. Jest jednak jedno „ale”, o którym wie każdy specjalista Google Ads. Jeszcze do niedawna PMax był niemal w całości “czarną skrzynką”. Wrzucaliśmy zasoby, ustawialiśmy budżet i z nadzieją patrzyliśmy na rosnący (lub nie) ROAS, nie do końca wiedząc, co tak naprawdę dzieje się „pod maską”.
- Data
- | google ads
- | performance max
-
Co skrywa Merchant Center? O ukrytych raportach, które mówią więcej niż liczba aktywnych produktów
Google Merchant Center to narzędzie, które zna każdy, kto choć raz próbował sprzedawać coś w Internecie i miał styczność z Google Ads czy Zakupami Google. Wiadomo, że są tam produkty, można sprawdzić, ile jest aktywnych, ile odrzuconych, dowiedzieć się czegoś o firmie, podpiąć dane o dostawie. Klasyka.
- Media
- | merchant center
-
META Cross Domain Tracking - śledzenie użytkowników pomiędzy domenami
Jeśli swoje działania ograniczasz do wyszukiwarki Google’a i monitorowania ich w Google Analytics 4 – być może zetknąłeś/-aś się już z pojęciem Cross Domain Tracking i wiesz, że dla systemów Google’a mierzenie takiego ruchu nie stanowi problemu. Pomagają w tym natywne rozwiązania w Google Analytics oraz Conversion Linker w Google Tag Managerze.
- Media
- | meta
- | cross domain tracking
-
Visibility that Converts – social search jako nowy model obecności marki
Współczesny świat marketingu cyfrowego przechodzi fundamentalną transformację. Zmianie ulega zarówno sposób, w jaki użytkownicy poszukują i konsumują treści, jak i to, jak marki docierają do nich ze swoim komunikatem.
- Media
- | Data
- | Social Media
- | SEO
- | social search
- | One-Search
-
Że nie zawsze „taniej = lepiej” i o kulturze współpracy, na linii Klient-Agencja, słów kilka
W tym krótkim wpisie chciałbym wykazać, jak wiele może zmienić zagłębienie się w dane (w ogóle dysponowanie większą ilością danych, pełniejszym obrazem sytuacji) i jak bezpośrednia współpraca na linii Agencja-Klient może przyczynić się do uzyskiwania lepszych wyników.
- Data
- | klient
- | google ads
- | kampanie
-
Ręka człowieka od social mediów. 5 elementów kampanii Meta, które decydują o jej sukcesie lub porażce.
Pracując z klientami, osoby prowadzące kampanie często dostają pytanie: „Co tak naprawdę decyduje o tym, że kampania odniesie sukces lub porażkę?”. Popularne „to zależy” od wielu czynników jest prawdziwe, ale niewystarczające.
- Data
- | Social Media
- | meta
-
Meta Collaborative Ads: Połączenie marek z detalistami
W dobie rosnącego e-commerce, Meta Collaborative Ads to narzędzie wspierające współpracę detalistów i marek. Platforma umożliwia markom prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie, które kierują użytkowników do wybranych sprzedawców.
- Data
- | meta
- | Collaborative Ads
-
Kampania Advantage+ META – nie wszystko złoto, co się świeci
Kampania Advantage+ to jedno z nowszych rozwiązań METY. Przedstawiciele platformy oraz wszelkie materiały promują ten rodzaj konfiguracji kampanii. Wśród reklamodawców coraz częściej stosuje się to rozwiązanie, ale czy faktycznie ma ono same plusy? Czy może wymaga jeszcze dopracowania?
- Data
- | meta adventage plus
- | meta
- | adventage+
-
Iwona Kuchta, Piotr Panasiuk i Dariusz Kuchta dołączają do zarządu agencji Performance Group
Agencja Performance Group poszerza skład zarządu – dołączają do niego Iwona Kuchta, Dariusz Kuchta i Piotr Panasiuk. Wzmocniony zarząd Performance Group skoncentruje się na dalszym rozwijaniu agencji w kierunku zintegrowanych usług, pozwalających na pełniejsze wykorzystanie synergii między mediami, kreacją i danymi.
- Create
- | Media
- | Data
-
Sekrety skutecznego pozyskiwania leadów w Meta Business Suite
Marki mają niezwykle mało czasu na przyciągnięcie uwagi. Średni attention span określany jest na nieco ponad 8 sekund – i jest to tendencja spadkowa. Dlatego bardzo ważne było przekazanie kluczowych informacji w jak najbardziej zwięzłej formie – szczególnie, że jest o co walczyć, badania pokazują, że ponad 70% użytkowników woli wiedzę o produkcie lub usłudze pozyskać z video zamiast innego medium. Jeżeli więc możesz o swoim produkcie lub usłudze opowiedzieć w zwięzły i konkretny sposób w formie video – najlepiej wertykalnego – to powinieneś to zrobić.
- Data
- | Meta Business Suite